​Behandling af rygskade og smerter i ryggen

Slip af med dine rygsmerter

Har du smerter i din ryg? Har du hold i ryggen, eller har du en rygskade, som du ønsker en effektiv behandling af? Hvis du er på udkig efter et sted, hvor du kan få en professionel behandling af rygskade og smerter i ryggen, så kan du med fordel søge hjælp her hos os hos Vallensbæk Fysioterapi & Træning.

Vi tilbyder forskellige former for behandling af rygsmerter i vores klinik, som er beliggende i Vallensbæk. Vi kommer dog også gerne ud til dig for at foretage en hjemmebehandling, hvis du bor i Brøndby eller på resten af Vestegnen.

Send os en besked

Vi besvarer henvendelser inden for 12 timer.
​Felter markeret med * skal udfyldes.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kontakt os for at høre nærmere eller for at booke en tid

Hvis du går rundt med smerter i din ryg, så tag endelig kontakt til os med det samme. Vi står altid klar til at afhjælpe diverse rygskader og rygsmerter, og vi garanterer både en høj grad af grundighed og professionalisme i vores arbejde. Desuden kan du altid få en god pris på behandling af rygsmerter her hos os.

Der er som nævnt både mulighed for, at du kan komme ind til os i vores klinik i Vallensbæk, eller at vi kan komme hjem til dig et sted på Vestegnen, hvis du foretrækker det.

Lyder vores behandling af rygskade som noget for dig, så kan du med fordel tage kontakt til os på telefon 43 54 70 01 for at høre mere om os og vores behandlinger eller for at bestille en tid. Alternativt har du også altid mulighed for at skrive til vores e-mail info@vallensbaek-fysioterapi.dk, eller du kan udfylde vores kontaktformular, hvis du foretrækker det. Så kan du forvente at høre tilbage fra os inden for ganske kort tid.

Søg behandling mod smerter i ryggen i god tid

I dag er der mange, der lider af rygskader, og som har ondt i ryggen – noget der kan være meget anstrengende. Hvis du er plaget af rygsmerter, er det derfor vigtigt, at du sørger for at få behandlet din ryg, så snart du mærker, at der er noget usædvanligt omkring din ryg. Får du en behandling i god tid, har vi nemlig mulighed for at forebygge, at der opstår en længerevarende rygskade.

Vi er et professionelt team, der altid står klar til at hjælpe dig med behandling af rygskade og diverse smerter i din ryg enten i vores klinik eller hjemme hos dig. Det er helt op til dig og dit funktionsniveau.

Hvad kan jeg selv gøre for at undgå at forværre mine rygsmerter?

Hvis du går rundt med smerter i ryggen, så kan det være en god ide at kombinere en behandling hos os med nogle af nedenstående råd til, hvordan du kan undgå selv at forværre dine rygsmerter:

Prøv at holde dig i form gennem varierede aktiviteter, som du har lyst til at deltage i. Ryggen er designet til at være i bevægelse, og den har derfor godt af at blive brugt. Undgå dog at overbelaste den for meget

20-30 minutters daglig aktivitet er anbefalelsesværdigt. Det kan for eksempel være gang eller svømning, som er nogle af de mest skånsomme motionsformer for ryggen

Undgå at sidde ned i for lang tid, især i de perioder hvor det gør ondt

Undgå at bære eller løfte på ting, som er meget tunge for dig. Bær kun på det, du ved, din ryg kan holde til, og hold altid armene tæt ind til kroppen, når du løfter

Tilpas din arbejdsstilling efter dine behov.​

Få en grundig behandling af rygskade hos os

Uanset om du har hold i ryggen, eller om du blot føler ubehag i ryggen efter en lang dag på jobbet, så er du velkommen hos os. Vi er altid meget grundige i vores arbejde, hvorfor vi altid foretager en grundig fysioterapeutisk undersøgelse og udredning af dine problemer som det første, når du bestiller tid til en konsultation hos os.

Vi har stor erfaring inden for behandling af rygskader, og vi kan garantere dig for, at du altid er i trygge hænder hos os.

​Hos Vallensbæk Fysioterapi & Træning er det vores primære målsætning altid at gøre vores patienter frie af behandling. Derfor har vi altid et tæt samarbejde patient og fysioterapeut imellem, således at du kan blive fri for dine smerter i ryggen.

Selvom vores arbejde altid er af høj kvalitet, så tilbyder vi konkurrencedygtige priser på vores behandlinger, der er til at betale.