Har du nakkesmerter eller hold i nakken?

Få en professionel behandling hos os

Har du hold i nakken, eller plages du af nakkesmerter? Har du fået en skade i nakken? Hos Vallensbæk Fysioterapi & Træningstår vi klar til at hjælpe dig frem mod en smertefri tilværelse. Vi tilbyder en skånsom og effektiv behandling af:

• ​Nakkesmerter
  • Hold i nakken
  • Nakkeskader
  • Andre lignende nakkeproblematikker.​

Behandling kan foregå i vores klinik i Vallensbæk eller hjemme hos dig

Vores klinik er beliggende i Vallensbæk, og her står vores dygtige personale klar til at tage imod dig. Vi har dog også mulighed for at behandle dig i dit eget hjem til en rimelig pris, hvis du foretrækker det. Det gælder, hvis du for eksempel bor i Vallensbæk, Brøndby eller et andet sted på Vestegnen.​

Undgå at få kroniske nakkesmerter – søg behandling i god tid

Der er flere gode grunde til, at du bør søge behandling så hurtigt som muligt, når du opdager, at der er noget galt med din nakke. Det gælder, uanset om du har hold i nakken, hvis du har nakkesmerter som følge af en forkert arbejdsstilling, eller hvis du har fået en skade i nakken.

Med en hurtig indsats og den rette behandling kan du nemlig slippe af med dine smerter hurtigt. Du slipper således for at have ondt i længere tid end højst nødvendigt. Derudover kan du forebygge, at du får en længerevarende skade eller smerter, der bliver kroniske.​

Vi foretager en grundig undersøgelse af din nakke

Når du kommer til os med nakkesmerter eller andre nakkeproblemer, så starter vi altid med at foretage en grundig fysioterapeutisk undersøgelse og udredning. Det er vigtigt, at vi er grundige, og vi tager os derfor den nødvendige tid til undersøgelsen.

På baggrund af undersøgelsen lægger vi efterfølgende en plan for, hvordan vi kan sikre dig den mest effektive behandling af dine nakkesmerter. Vi har stor erfaring inden for området, og vi lover dig, at du er i trygge hænder hos os.​

Vi hjælper dig fri af dine smerter

Det er vores primære mål at gøre vores patienter frie af behandlingen. Derfor arbejder vi altid med udgangspunkt i, at du slipper af med dine smerter så hurtigt som muligt. Kontakt os og book en tid. ​

Du kan finde en oversigt over vores priser her​